Autor Wątek: KusokPL Wita Serdecznie :-)  (Przeczytany 2724 razy)

KusokPL

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
KusokPL Wita Serdecznie :-)
« dnia: 06.08.2017, 01:11:50 »
Witajcie! :-)
Cześć z Was być może mnie zna, gdyż moja osoba i firma przewijała się na kanałach różnych streamerów takich jak arhn.eu, TheMexicanRunner, czy może Retro Archiwizacja. Z zamiłowania do tematyki gier retro postanowiłem pomóc tym streamerom wykonując różne elementy za pomocą drukarek 3d, czy maszyn cnc. Na co dzień jestem inżynierem mechanikiem, a po godzinach moje zamiłowanie kręci się wokół tematyki retro. Założyłem nawet swój kanał na YT - My Retro Hobby na którym aktualnie właśnie poruszam tematykę poszczególnych modeli Pegaza i prezentuję egzemplarze swojej kolekcji. Zapraszam do zaglądnięcia i dzielenia się wzajemnie odczuciami ze starych dobrych czasów oraz pokazywania swoich konsolek oraz wszystkich ciekawych rzeczy, które Was cieszą. :-) Aktualnie poszukuję konsoli Pegasus GameBoy (najlepiej w pudełku i z instrukcjami). :-) Dziękuję, że ktoś stworzył to miejsce, gdzie ludzie mogą się dzielić i cieszyć swoją pasja i wspominać dzieciństwo i mam nadzieję, że fajnie spędzę tu z Wami czas. :-) A tych co dobrnęli do końca moich wypocin zapraszam do odwiedzenia poniższych linków :-) Bawcie się dobrze i niech moc będzie z Wami!

machbed: Linki ucinam zgodnie z regulaminem. Zapraszam do zapoznania się z nim. Nasze forum to nie jest miejsce na darmowe reklamy.
« Ostatnia zmiana: 06.08.2017, 12:42:59 wysłana przez machbed »

brother2335

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 71
    • Zobacz profil
Odp: KusokPL Wita Serdecznie :-)
« Odpowiedź #1 dnia: 06.08.2017, 11:46:06 »
No witaj KusokPL. Nie wiedziałem, że Cie tu spotkam. Znam Cię ze streamów ARHN.EU no i między innymi z wydrukowania obudowy do automatu dla Archona z tego filmiku:
https://www.youtube.com/watch?v=ivQSuNOum9Q

Pozdro i udanych łowów na "polskiego" Gameboy'a  ;D

KusokPL

  • Nowy użytkownik