Autor Wątek: Witam wszystkich!  (Przeczytany 4365 razy)

cider_drinker

  • Gość
Witam wszystkich!
« dnia: 15.09.2013, 19:57:02 »
Witam Was koleżanki i koledzy.

Jestem studentem z rocznika 92. Na forum trafiłem już jakiś czas temu, jednak dopiero teraz postanowiłem się zarejestrować. Wynikło to z faktu, że w końcu postanowiłem wrócić do mojego dawnego hobby. Jestem posiadaczem MT-777DX, którego dostała moja siostra na 4 lub 5 urodziny jakieś 20 lat temu. Niestety ostatnio odmówił posłuszeństwa, dlatego tymczasowo korzystam z FunStation (straszny syf btw.).

Póki co, częściej używam emulatora, ale posiadam 21 cartów zgromadzonych w latach poprzednich - jest to jakiś początek. Moim celem jest poszerzenie biblioteki gier, zdobycie nowego sprzętu oraz naprawienie obecnego. Moim marzeniem jest posiadanie NES-a lub Famicoma oraz całego regału gier (nierealne ;)), a wzorem do naśladowania James Rolfe - AVGN. Fajnie też byłoby mieć inne konsole, co najmniej po kilka sztuk z każdej generacji.

Tak czy siak, witam i pozdrawiam.

PS. Gdyby ktoś miał jakieś gierki lub sprzęt do sprzedania, proszę o pw.
« Ostatnia zmiana: 15.09.2013, 19:59:50 wysłana przez cider_drinker »

Mcin

  • Twój Moderator
  • Moderator Globalny
  • Stały bywalec PG
  • *****
  • Wiadomości: 2922
    • Zobacz profil
Odp: Witam wszystkich!
« Odpowiedź #1 dnia: 15.09.2013, 20:25:26 »

cider_drinker

  • Gość
Odp: Witam wszystkich!
« Odpowiedź #2 dnia: 15.09.2013, 21:37:59 »
Mcin, niestety mój nick jest bardziej przypadkowy. Aczkolwiek kawałek zacny :)

Mati

  • Stały bywalec PG
  • *****
  • Wiadomości: 423
    • Zobacz profil
Odp: Witam wszystkich!
« Odpowiedź #3 dnia: 15.09.2013, 21:48:02 »
Witaj na forum :). Zawsze możesz zakupić everdriva i zagrać we wszystko na konsoli ;D. Baw się dobrze.

cider_drinker

  • Gość
Odp: Witam wszystkich!
« Odpowiedź #4 dnia: 15.09.2013, 22:29:12 »