Autor Wątek: hmm.....  (Przeczytany 7203 razy)

OldSchool222

• NIECH SIĘ INNI WSTYDZĄ!!!
  • Stały bywalec PG
  • Pegasus Forever :]
hmm.....
« dnia: 23.04.2011, 13:53:17 »
hmm.... nie znam się za bardzo na możliwościach ... ale przyszedł mi do głowy pewniem pomyśł... co myślicie o Muzyczce na forum?? :P
wiem.. że można włączyć przez winampa czy przez cuś innego... ale nie było by miło słuchać muzyczki np. z Contry i siedzieć na forum??
atmosferka by była i miło by było , bo wkońcu to forum o gierach na pegasusa  ;)
ps. pewnie głupi pomyśł , ale no cóż... od czegoś zacząć trzeba :F

YAHHA

• Ultra ANTYRecenzent PG - LORD MEGAZORD
  • Stały bywalec PG
  • WAKE UP BITCH
Muzyka w tle forum.... tak chyba powinien brzmieć temat
« Odpowiedź #1 dnia: 23.04.2011, 14:16:36 »
 :o Bez jaj są świeta, wg pomysł do bańki ja wole klasyczne rozwiązania winapm ew radio gdzies w tle ale nie żeby od razu muza z pac-mana zapętlona cały dzień.

Jeśli mamy głosować jestem na 3 x NIE

Sorki ale tak myślę.

8)

Buu

• Gość
Odp: hmm.....
« Odpowiedź #2 dnia: 23.04.2011, 14:30:45 »
... ale przyszedł mi do głowy pewniem pomyśł... co myślicie o Muzyczce na forum?? :P

Pomysł nie przejdzie z tego względu że każdy użytkownik podczas ślęczenia nad forum słucha wyłącznie swojej ulubionej muzyki. Nie musi być nią narzucony wg Ciebie Chiptune albo inne 8-bitowe klimaty.

kemustek

• Użytkownik
  • *
« Odpowiedź #3 dnia: 23.04.2011, 14:36:27 »
z drugiej strony nie musi być z góry narzucone co i w jakiej chwili ma być słuchane. Jest coś takiego jak pauza, przewijanie itp.
Standardowo muzyka może być wyłączona.

YAHHA

• Ultra ANTYRecenzent PG - LORD MEGAZORD
  • Stały bywalec PG
  • WAKE UP BITCH
« Odpowiedź #4 dnia: 23.04.2011, 14:47:15 »
W Dalszym ciagu myślę ze to kichawa i tyle która niepotrzebnie zamuli działanie strony, można by wrzucic linki z 8-bitową muza i jak ktoś bedzie mieć ochote to sobie takowy odpali i bedzie git malina.  ;D