Autor Wątek: Waszym zdaniem brak zapisu stanu gry był wadą czy zaletą?  (Przeczytany 5099 razy)

cyklop22

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 97
    • Zobacz profil
Odp: Waszym zdaniem brak zapisu stanu gry był wadą czy zaletą?
« Odpowiedź #15 dnia: 16.09.2009, 20:26:10 »
....i byłbym singlem:P, niestety moja "lepsza połowa" nie podziela mojej pasji :(
« Ostatnia zmiana: 21.08.2010, 16:02:42 wysłana przez AdamStar »

Buu

  • Gość
Odp: Waszym zdaniem brak zapisu stanu gry był wadą czy zaletą?
« Odpowiedź #16 dnia: 17.09.2009, 11:19:31 »
Właśnie. Nie wszystkie damy serca podzielają pasję swoich chłopów. Dla niektórych to dziecinada ale są też takie które grają razem z nimi. Fakt faktem w niektórych grach sejwowanie by się przydało (np. w Ultimate Stuntman heh) ale niestety trzeba się obejść smakiem albo przesiąść na konsole wyższej generacji (Snes, N64, PSX).
« Ostatnia zmiana: 21.08.2010, 16:03:11 wysłana przez AdamStar »

vpPegasus

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
Odp: Waszym zdaniem brak zapisu stanu gry był wadą czy zaletą?
« Odpowiedź #17 dnia: 06.12.2009, 12:41:19 »
Moim zdaniem granie bez możliwości zapisywania dawało klimat, a gra bardziej wciągała, bo nie było się pewnym, czy za drugim razem znów dojdzie się tak daleko.

Zelas12

  • Fan Famicoma i Castlevani!!
  • Stały bywalec PG
  • *****
  • Wiadomości: 327
    • Zobacz profil
Odp: Waszym zdaniem brak zapisu stanu gry był wadą czy zaletą?
« Odpowiedź #18 dnia: 06.12.2009, 16:38:49 »
Z kolei ja sadze inaczej.
Kto ma czasu dużo to może sobie pozwolić na gry bez save-u a kto pracuje no niestety muszą być.
Nie wyobrażam sobie grać na PS1 lub innej konsoli bez save-u.
« Ostatnia zmiana: 21.08.2010, 16:03:47 wysłana przez AdamStar »

Paweł

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 129
    • Zobacz profil
Odp: Waszym zdaniem brak zapisu stanu gry był wadą czy zaletą?
« Odpowiedź #19 dnia: 07.12.2009, 09:11:13 »
Ja porzuciłem dawno temu Pegasusa na rzecz kompa właśnie z powodu braku sejwów. Wkurzało mnie, że nie można sejwować i w razie pomyłki trzeba wszystko powtarzać w nieskończoność od nowa. Pamiętam, że brak sejwów najbardziej wkurzał mnie przy Dizzy i Castelvanii. Mario, Contra itp. z sejvami to było by przegięcie. Jednak bardziej rozbudowane gry powinny mieć sejwy jak najbardziej. Albo chociaż jak w Prince of Persia paswordy.
Pamiętam z jaką ulgą grałem na piecu w HoMM 3 z sejwami.
« Ostatnia zmiana: 21.08.2010, 16:04:09 wysłana przez AdamStar »

Zelas12

  • Fan Famicoma i Castlevani!!
  • Stały bywalec PG
  • *****
  • Wiadomości: 327
    • Zobacz profil
Odp: Waszym zdaniem brak zapisu stanu gry był wadą czy zaletą?
« Odpowiedź #20 dnia: 07.12.2009, 17:06:19 »
Co do Dizzy to przeszedłem ją bardzo dawno na Pegasie i nie chcę kłamać z czasem ale wydaje mi się że było to ok 3 do 4 godzin,a Castlevanie przechodzę teraz w 30 minut. ;D
Trening czyni mistrza.
« Ostatnia zmiana: 21.08.2010, 16:04:45 wysłana przez AdamStar »

Buu

  • Gość
Odp: Waszym zdaniem brak zapisu stanu gry był wadą czy zaletą?
« Odpowiedź #21 dnia: 09.12.2009, 15:13:15 »
W Dizzym na upartego mogliby zrobić zapisywanie stanu gry. Niektóre części przygód jajka z innych platform mają wbudowaną opcję save. Natomiast w Castlevanii na PSX (Castlevania Symphony of the Night) jest sejwowanie na kartę pamięci. Robi się to w specjalnej lokacji wchodząc na wirującą złotą bryłę, która zamienia się w ....trumnę. Ogólnie CV SotN to bardzo fajna gra. Gdyby sejwowanie było w Castlevanii Pegasusowej to też by było spoko. Jest kilka gier na Pegasusa, które mają sejwowanie (bateryjka podtrzymuje stan gry)np: Cosmic Wars, Excite Bike, J-League Soccer...
« Ostatnia zmiana: 21.08.2010, 16:05:49 wysłana przez AdamStar »