Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - SebaSan1981

Strony: [1] 2
1
Komputery i Konsole / Grounded - survival w skali micro
« dnia: 27.04.2024, 02:11:23 »
Witajcie! Tym razem chciałem założyć topik o wspaniałej grze jaką jest Grounded. Tytuł ten pojawił się jakieś dwa lata temu na konsolach Xbox a obecnie jest dostępny także na Playstation5.



O czym jest ta gra? Pamiętacie może taki film z 1989go roku pt "Kochanie, zmniejszyłem dzieciaki"? Motyw tutaj jest bardzo podobny, ot na skutek tajemniczego eksperymentu naukowego, nasz bohater (jeden z nastolatków) zostaje zmniejszony i umieszczony w ogródku pełnym niebiezpieczeństw i sekretów.



Jakie niebezpieczeństwa czychają na nas? Mrówki, pająki i inne stworzenia pozornie niegroźne dla zwykłego człowieka ale zabójcze dla postaci zmniejszonej do wielkości pinezki. Gra ma mechaniki survivalowe, zatem będziemy jeść, pić, tworzyć przedmioty i odzież ochronną, walczyć, eksplorować i robić wszystko na co pozwalają mechaniki typowe dla takich gier.

[

Co mnie w grze najbardziej urzeka? Chyba klimat, kiedyś jak grałem w MicroMachines to wyobrażałem sobie jakby to było fajnie zagrać ludzikiem zmniejszonym do wielkości tych małych samochodzików.. no i po latach taką grę dostałem z czego bardzo się cieszę.
Ciekaw jestem czy mieliście okazję grać w Grounded. Jeśli nie to polecam a jeśli tak to zapraszam do dyskusji   :)

2
Komputery i Konsole / River City Girls
« dnia: 04.10.2021, 06:31:19 »


Cześć! Nie zauważyłem tutaj tematu poświęconego jednemu z najlepszych beat'em upów jakie zostały wydane w przeciągu ostatnich kilku lat. Zatem nadrabiam zaległości i zakładam topik poświęcony grze River City Girls.



River City Girls to gra stworzona przez Way Forward, osadzona w uniwersum Kunio Kuna, które tak jak sam Kunio - ma wielu fanów wśród graczy retro i nie tylko. Jest chodzonym mordobiciem będącym ewolucją kultowego River City Ransom czerpiąc z niego eksplorację miasta i mechanikę zakupów.
Fabuła wydaje się prosta, choć zmyślny gracz dopatrzy się ciekawego plot twista i tego, kto stoi za całą dramą. Nie będę jednak spoilerował bo warto historię poznać samemu.
Największym miodem całej gry jest walka oraz sekrety związane z innymi grami z serii oraz oddzielnymi tytułami, które niegdyś stworzył Technos. River City Girls to swoisty "love letter" dla fanów z genialnym soundtrackiem stworzonym przez utalentowaną Megan McDuffee.
Jeśli graliście to co sądzicie o RCG?

3
Komputery i Konsole / Teenage Ninja Turtles: Shredder's Revenge
« dnia: 12.03.2021, 03:25:55 »
Całkiem niedawno bo kilkadziesiąt godzin temu zapowiedziano nową grę na PC i konsolenz naszymi ukochanymi żółwiami w roli głównej. Gra ma być stylizowana na retro, co obecnie jest popularne w wielu np indykach czyli tzw INDIE games (gier tworzonych przez małe niezależne studia).



Przyznam że gra prezentuje się bardzo przyjemnie. Żółwiki wyglądają milusio, są może nawet bardziej "misiowate" niż w grach z Pegasusa czy Snesa.



Liczę też po cichu na to że będzie to gra lepsza od ostatniego tworu Platinum Games czyli TMNT Manhattan. Cenowo nie powinno być drogo, w końcu nie jest to tytuł AAA aby zdzierać za niego dwie i pół bomby.
Poniżej trailer, wyraźnie na początku inspirowany bardzo cenioną przez retro graczy trzecią częścią przygód żółwi czyli TMNT Manhattan Project

https://youtu.be/gHMYwrC7oAo

Jakie są Wasze opinie na temat nowych żółwików, czy też na nie czekacie? Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji :)

4
Jak w tytule topiku, 10 maja 2017 roku na Playstation Store ukazała się nowa gra z Kunio Kunem. Jest to mordobicie czerpiące garściami z 8-bitowego Kunio Kun Kakutou Densetsu. Gra oferuje tryb gry dla jednego gracza oraz megamiodny multiplayer.



Sterowanie jest nieco inne niż na pegazuz ale kto grał wcześniej w gry z Kunio ten szybko poradzi sobie ze sterowaniem. Gra jest bardzo przyjemna i dość trudna na poziomie trudności wyższym niż Normal. Ale takie wyzwania to miód dla każdego Kuniomaniaka!!

5
Temacik założony dla wszystkich użytkowników Everdrive na konsolę SuperNintendo . Kupiłem niedawno SD2SNES na ybay-u i jestem z tego wynalazku bardzo zadowolony i chciałem napisać o nim conieco.
Zatem na początek specyfikacja urządzenia (po angielsku):

- SD/SDHC/SDXC support (tested up to 64GB; no exFAT support so SDXC cards must be reformatted using FAT32)
- High quality push-push memory card slot
- Fast ROM loading (~9MB/s)
- Fast menu navigation
- Directories are sorted automatically, no need for FAT sorting tools
- High resolution menu (512×224) for adequate display of long file names
- Real Time Clock
- Supports ROM size up to 128MBit (96Mbit actually implemented)
- Automatic near-time SRAM saving to SD Card (while the game runs). Some limitations apply:
      - near-time saving is switched to periodic saving when a game is found to use the SRAM as work RAM.
      - Automatic saving is disabled when MSU1 is used. SRAM is saved on reset.
- Enhancement chip support (see below for implementation status)
- SuperCIC key (SNES CIC clone):
      - enables operation on unmodified consoles of all regions
      - supports software 50/60Hz switching on SuperCIC enhanced consoles only (to be performed by sd2snes firmware, not yet implemented there)
- Auto region patching: eliminates “This Game Pak is not designed…” messages regardless of 50/60Hz setting











Miałem co prawda troszkę zajęcia ze ściągnięciem odpowiedniego softu. Ale na stronkach
http://terminalsmurf.wordpress.com/2013/11/07/sd2snes-setup-tutorial/
oraz
http://www.stoneagegamer.com/sd2snes-board-only.html
znalazłem wszystko co potrzebne było do odpalenia gier na konsoli. Polecam ściągnięcie najnowszej wersji firmware, na starszej menu lubiło się zawieszać a na najnowszej zostało to poprawione. Wszystko by było całkiem cacy ale mała łyżką dziegciu w tej beczce miodu jest to że nie działają niektóre gry jak np. StarFox, Kirby Super Star, Doom lub Star Ocean. Ale odsetek niedziałających tytułów jest niewielki i zapewne zostanie to poprawione poczas wydania nowszej wersji Everdrive. Menu i obsługa jest bardzo wygodna, wszystkie działające gry ładują się bardzo szybko i śmigają bez glitchy i błędów.

No i to chyba narazie tyle :)

6
Kupię / Kupię Super Casttlevanię IV na konsolę Snes
« dnia: 26.05.2013, 17:10:57 »
Witam!!
Jak w tytule, poszukuję carta z grą Super Castlevania IV na SuperNintendo. Jeśli ktoś chce sprzedać, niech da mi znać na GG lub prywatnej wiadomości na forum. 27 maja wracam do PL na kilka tygodni więc nie byłoby problemu z wysyłką za granicę. Proszę od razu w wiadomości zaproponować cenę za grę, myślę że bez problemu sie w tej kwestii dogadamy.

Moje GG: 579389 - można pisać zawsze, czy jestem czy nie - i tak odpowiem

7
Już to pisałeś dwa posty temu....

Mcin: Jakbyś czytał uważnie, to byś zauważył, że nie.

8
Sprzedam / SebaSan1981 sprzeda carty..
« dnia: 14.10.2012, 15:57:57 »
Oferuję do sprzedania zestaw sześciu gier na konsolę Snes/Superfamicom.

Link do aukcji:

http://allegro.pl/zestaw-szesciu-gier-na-konsole-snes-superfamicom-i2715182106.html

Oraz fotka zestawu:



Nie sprzedawałbym gdybym miał czas grać. Poza tym przyda mi się każda kasa na utrzymanie dwumiesięcznego synka. Zapraszam do kupna :)

9
Gry na Pegasusa / Gargoyle Quest II
« dnia: 13.08.2012, 16:57:47 »
Przeglądając nasze forum nie zauważyłem tematu o tej znakomitej grze Capcomu. Gargoyle Quest II to jedna z najciekawszych gier 8-bit w jakie miałem okazję grać.
Bohaterem gry jest gargulec, stwór znany z antycznych mitologii i baśni. Zazwyczaj stwory te są negatywnymi bohaterami i czarnymi charakterami ale w Gargoyle Quest II jest zupełnie inaczej bo Firebrand (tak ma na imie nasz hero) jest dobrym gargulcem. Gra stanowi połączenie platformówki i gier rpg (co prawda uproszczonego rpg ale zawsze). Poruszanie się po świecie przebiega jak w większości ośmiobitowych erpegów - są to rozległe lokacje po których śmiga miniaturka naszego bohatera. Poszczególne etapy to już inna bajka, włącza się klasyczny platformówkowy widok "z boku".



Firebrand w trybie platformówkowym może rozwijać trzy rodzaje umiejętności: skakanie, wytrzymałość latania oraz energię życiową. W miarę postępów w grze, bohater będzie się systematycznie rozwijał. Jest to konieczne ponieważ dalsze lokacje są już bardziej skomplikowane i wymagają lepszych niż standardowych umiejętności postaci. Nasz gargulec potrafi trzymać się ścian, latać i pluć pociskami. Przeciwnicy i poziomy nie są jakoś specjalnie trudne. Choć łażenia i odwiedzania postaci jest cała masa, to gra da się spokojnie ukończyć bo pomaga w tym system passwordów. Szczerze polecam!!!

10
Kupię / Kupię famicomowe carty z grami z Kunio Kunem
« dnia: 13.04.2012, 13:42:50 »
Tak jak w temacie. Naszło mnie by "zakolekcjonować" gry z Kunio Kunem ale w solidnym famicomowym wydaniu. Nie interesują mnie carty pegasusowe-bazarowe, pegasusowe-kolekcjonerskie i reprodukcje. Tylko i wyłącznie Kunio Kuny na Famicona (oprócz Downtown Special bo tego już mam). Jesli ktoś ma na sprzedaż jakąś z gier w takim wydaniu - niech da znać na PW lub przez GG.

11
Komputery i Konsole / Salon gier w Korei Północnej
« dnia: 03.04.2012, 06:26:26 »
http://www.ukresistance.co.uk/2008/09/inside-north-korean-arcade.html

Ciekawy artykuł o salonie gier z Korei Północnej. Jak widać i tam władza postanowiła dać niektórym dzieciakom odrobinę "luksusu" i otworzyła w Phenianie salon gier video:)
Poza tym kilka dodatkowych zdjęć z KRLD:












12
Gry na Pegasusa / Tombs & Treasure
« dnia: 23.03.2012, 12:26:13 »
Temat starożytnych cywilizacji pojawiał się już w kilku grach na Nesa (chociażby Indiana Jones, Egypt i Lupin Sansei Pandora No Isan). Tombs and Treasure to nietypowy tytuł należący do gatunku przygodówek z niewielkimi wstawkami rpg. Ciekawa fabuła opowiada o zaginięciu trzech badaczy - archeologów, których zadaniem gracza jest odnaleźć.



Gra ma ciekawe sterowanie. Na mapie świata sterujemy identycznie jak w grach jRPG typu Final Fantasy. Po wejściu do lokacji sterowanie zmienia się na przygodówkowe komendy typu: podnieś, popchnij, rozbij, użyj, popatrz, porozmawiaj, zmień postać (bo gramy kilkoma postaciami naraz), idź a także.... atakuj. Tak, walki z przeciwnikami są prowadzone w widoku z oczu bohatera (widać tylko atakującego przeciwnika).



Co w Tombs & Treasure przykuwa uwagę?? Napewno ciekawa fabuła, niezła grafika i świetna muzyka. Nie jest to tytuł z wartka akcją, przechodzenie gry polega raczej na dokładnym czytaniu dialogów, rozgryzaniu zagadek oraz szczęściu w walkach z przeciwnikami. Polecam!!

13
Kosz / Odp: Moon crystal
« dnia: 03.03.2012, 15:23:32 »
Nie wierzę.. udało Ci sie znaleźć F1-Sensation a MC nie ma?? Jestem pewny że kilka tygodni temu widziałem dwa egzemplarze na ebayu.

machbed: Z F1 Sensation nie było trudno. :) Ebay? Nie interesują mnie oferty za ceny wyjęte z dupy. Nie na tym to u mnie polega. Przynajmniej ja osobiście nie traktuję kolekcjonowania jako jakiegoś nałóg, który za wszelką cenę muszę realizować. Staram się wyłapywać okazje dogodne dla mojej kieszeni.

14
Gry na Pegasusa / American Gladiators
« dnia: 05.02.2012, 15:09:54 »
American Gladiators to gra z kilkoma konkurencjami sportów ekstremalnych bardzo kiedyś popularnych w USA. Chociaż ostatnio wróciła moda na tego typu chore konkurencje ze spychaniem "opancerzonych" zawodników w błoto itp. Gra American Gladiators przesiąknięta jest pompatyczną amerykańskością co jednak nie sprawia że gra się w nią źle.







Konkurencje są dość ciekawe i nawet wciągające. W każdej z ich chodzi o ukończenie konkurencji na danym poziomie i zdobycie jak największej ilości punktów. Najbardziej zabawna jest chyba gra w piłkę "bieganą" i walka na kije. Kiedyś lubiłem w to pograć od czasu do czasu z kumplem a co Wy o tej grze sądzicie??

15
Gry na Pegasusa / Rolling Thunder
« dnia: 04.02.2012, 03:44:39 »
Nie tak dawno w na google znalazłem screeny z gry o nazwie Rolling Thunder. Zaciekawiony postanowiłem zapoznać się z tym tytułem. Czy było warto??

Rolling Thunder to chodzona strzelanka z klasycznym widoczkiem z boku. Grę ropzpoczyna ciekawie wykonana plansza tytułowa z zakapturzonymi bandziorami człapiącymi po ekranie. Gracz wciela się w postać agenta uzbrojonego w pistolet... i właściwie o głównym bohaterze wiadomo tylko tyle.



  Sam gameplay jest żywcem zerżnięty z Capcomowego Code America tyle że zubożony o brak możliwości strzelania podczas skoku. Uważam to za potężną wadę gry, ponieważ przeciwnicy często atakują z różnych kierunków, często pod skosem (np. ptaszyska lub małpoludy). Przez to gra jest piekielnie trudna do przechodzenia, momentami wręcz niegrywalna. Enemies w kapturach występują w kilku odmianach: skaczący, strzelający stojąc, strzelający na kucaka, rzucający granatami. Często wyskakują niespodziewanie zza drzwi lub z sufitu nie dając szans na reakcję obronną. Najbardziej chore są jednak lasery. W jednym etapie (bodajże level siódmy) jeden z nich ulokowany jest w takim miejscu że ominięcie promienia wymaga skoku wykonanego z dokładnością co do setnych cześci sekundy!!! Inaczej nasz ludek zalicza śliczny zgon i siuuu.. zaczynamy od początku levelu.



Jest tak trudno w to grać że nawet z sejwami na emu miałem kłopot w kilku miejsach. Nie tylko ze zwalczaniem przeciwników ale z szybko upływającym czasem. Nie wyobrażam sobie ukończenia tego tytułu na konsoli. Chyba nawet MaarioS by temu nie podołał. Mimo całkiem fajnej grafiki, zwłaszcza we wstawkach z dziewczyną pokazywanych między etapami gra jest bardzo niedopracowana. Wygląda na nieudolną podróbkę Code America. Gra dla masochistów  :P

Strony: [1] 2