Autor Wątek: Różne konsolki - rozmowy ogólne na temat klonów  (Przeczytany 84572 razy)

gararz

  • Stały bywalec PG
  • *****
  • Wiadomości: 325
    • Zobacz profil
Odp: Różne konsolki - rozmowy ogólne na temat klonów
« Odpowiedź #15 dnia: 04.12.2009, 14:02:22 »
Przy okazji robienia zdjęć trochę go "odkurzyłem" :D

Zresztą, biorąc pod uwagę fakt że jakiś czas temu wyglądał tak jak na poniższym zdjęciu, można powiedzieć że jest całkiem czysty :P


Ja co prawda nie znam się na elektronice, ale jako zwykły użytkownik mogę Ci polecić ten model, bo jest niezawodny i naprawdę jestem z niego zadowolony.
« Ostatnia zmiana: 27.08.2010, 20:59:47 wysłana przez AdamStar »

AdamStar

  • Fan Code Masters
  • Moderator Globalny
  • Stały bywalec PG
  • *****
  • Wiadomości: 957
  • 小天才
    • Zobacz profil
Odp: Różne konsolki - rozmowy ogólne na temat klonów
« Odpowiedź #16 dnia: 04.12.2009, 15:19:54 »
Mam nadzieję że kiedyś takiego sobie kupię. Najprędzej jak dostanę uszkodzony.
Jest kilka dobrych klonów, a wśród nich właśnie Fenix. Sądząc po jego konstrukcji to jest identyczny jak IQ-502 rev2.

machbed

  • Moderator Globalny
  • Stały bywalec PG
  • *****
  • Wiadomości: 2124
  • Jeżeli jest sprawa, kontakt na PW.
    • Zobacz profil
Odp: Różne konsolki - rozmowy ogólne na temat klonów
« Odpowiedź #17 dnia: 04.12.2009, 17:30:09 »
Gararz ja mam Feniksa w wersji całkowicie na układach scalonych. Tylko nie mam jak fot zrobić, ładowarka do cyfrówki się zawieruszyła, a telefonem to szkoda robić, bo ciulowe wyjdą.
« Ostatnia zmiana: 27.08.2010, 21:00:53 wysłana przez AdamStar »

szpynda

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 171
    • Zobacz profil
Odp: Różne konsolki - rozmowy ogólne na temat klonów
« Odpowiedź #18 dnia: 04.12.2009, 21:35:51 »