19.11.2018, 08:06:29 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Zapraszamy do rejestracji na forum wszystkich fanów Pegasusa!
 
   Strona główna   Help Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: 168in1 - artefakty  (Przeczytany 463 razy)
horcik
Nowy użytkownik
*
Wiadomości: 3


Zobacz profil
« : 08.07.2018, 20:59:42 »

Hej,

Moja wersja 168in1 ma pewien problem. Bitmapy i jakieś statyczne grafiki są wyświetlane poprawnie, ale wszelkie ruchome elementy są w mniejszym lub większym stopniu strasznie zniekształcone i pełne artefaktów. Cześć na tyle, że da się grać (np. Mario), część że granie irytuje (np. Contra), a Super Mario Bros. kompletnie jest niegrywalny bo Mario i jego adwersarze są rozproszeni po całym ekranie. Rakieta z menu raz jest prawie dobra, raz jest ledwo widoczna.

Contra dla przykładu (wybaczcie że link):
https://imgur.com/a/pQE6nyc

Konsola odpada, bo inne carty działają bez zarzutu. Tylko z tym cartem jest problem.

Mcin: Przeniesione, bo problem sprzętowy.
« Ostatnia zmiana: 09.07.2018, 09:11:57 wysłane przez Mcin » Zapisane
Pegasus Gry - forum Pegasusa i gier na Pegasusa
« : 08.07.2018, 20:59:42 »

 Zapisane
swenson84
Użytkownik
*
Wiadomości: 75



Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 16.07.2018, 18:07:16 »

szukajka nie boli.
http://forum.pegasus-gry.com/index.php/topic,7048.0.html

Obstawiam RAM
Zapisane
horcik
Nowy użytkownik
*
Wiadomości: 3


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 21.07.2018, 13:15:27 »

Problem który opisales różni się od mojego, stąd nowy temat. Kart był już u Krzysiobala który jednoznacznie potwierdził ze wszystko z elektroniką na plytce jest ok.
Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Sitemap
pegasus