17.08.2018, 18:36:29 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Zapraszamy do rejestracji na forum wszystkich fanów Pegasusa!

Strona główna   Help Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: KusokPL Wita Serdecznie :-)  (Przeczytany 1683 razy)
KusokPL
Nowy użytkownik
*

« : 06.08.2017, 01:11:50 »

Witajcie! :-)
Cześć z Was być może mnie zna, gdyż moja osoba i firma przewijała się na kanałach różnych streamerów takich jak arhn.eu, TheMexicanRunner, czy może Retro Archiwizacja. Z zamiłowania do tematyki gier retro postanowiłem pomóc tym streamerom wykonując różne elementy za pomocą drukarek 3d, czy maszyn cnc. Na co dzień jestem inżynierem mechanikiem, a po godzinach moje zamiłowanie kręci się wokół tematyki retro. Założyłem nawet swój kanał na YT - My Retro Hobby na którym aktualnie właśnie poruszam tematykę poszczególnych modeli Pegaza i prezentuję egzemplarze swojej kolekcji. Zapraszam do zaglądnięcia i dzielenia się wzajemnie odczuciami ze starych dobrych czasów oraz pokazywania swoich konsolek oraz wszystkich ciekawych rzeczy, które Was cieszą. :-) Aktualnie poszukuję konsoli Pegasus GameBoy (najlepiej w pudełku i z instrukcjami). :-) Dziękuję, że ktoś stworzył to miejsce, gdzie ludzie mogą się dzielić i cieszyć swoją pasja i wspominać dzieciństwo i mam nadzieję, że fajnie spędzę tu z Wami czas. :-) A tych co dobrnęli do końca moich wypocin zapraszam do odwiedzenia poniższych linków :-) Bawcie się dobrze i niech moc będzie z Wami!

machbed: Linki ucinam zgodnie z regulaminem. Zapraszam do zapoznania się z nim. Nasze forum to nie jest miejsce na darmowe reklamy.
« Ostatnia zmiana: 06.08.2017, 12:42:59 wysłane przez machbed » Zapisane
Pegasus Gry - forum Pegasusa i gier na Pegasusa
« : 06.08.2017, 01:11:50 »

brother2335
Użytkownik
*

« Odpowiedz #1 : 06.08.2017, 11:46:06 »