...Dajcie znac czy udalo sie zebrac komus 4 goldy z dwoch pierwszych mapek...
Nie, ale za to udało mi się zginąć na ekranie tytułowym hehe.
Zebrałem tylko tą czerwoną monetę z pierwszego ekranu i niebieską z drugiego(zbiorę, ale nie umiem wrócić bez skuchy). Nie wiem jak zebrać niebieską monetę z ukrytej komnaty z pierwszej planszy, do czerwonej z drugiej planszy jest trudno wejść, a sekretna komnata z planszy nr 2 nie daję wystarczająco dużo czasu na reakcję - jak od razu nie skoczę na prawo, to zostanę zjedzony, czego nie udało mi się jeszcze uniknąć.
Dotarłem do planszy z "8" w tle, i odwiedziłem dwie wyżej wspomniane sekretne komnaty, więc chyba widziałem każdą.
Podoba mi się styl graficzny - z każdym kolejnym Micro Knightem widać duży postęp w tej materii, i część "3.5" wygląda bardzo dobrze - grafika to najmocniejszy punkt tego dema. Zdecydowanie plansze są zbyt ciasne, bo trzeba poruszać się co do piksela. Z braków to proponuję jakoś zaznaczyć, że rycerzyk został unieruchomiony na przykład przez zmianę palety kolorów jegomościa.