19.06.2019, 16:39:58 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Zapraszamy do rejestracji na forum wszystkich fanów Pegasusa!

Strona główna   Help Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Witam wszystkich!  (Przeczytany 4022 razy)
cider_drinker
Nowy użytkownik
*

« : 15.09.2013, 19:57:02 »

Witam Was koleżanki i koledzy.

Jestem studentem z rocznika 92. Na forum trafiłem już jakiś czas temu, jednak dopiero teraz postanowiłem się zarejestrować. Wynikło to z faktu, że w końcu postanowiłem wrócić do mojego dawnego hobby. Jestem posiadaczem MT-777DX, którego dostała moja siostra na 4 lub 5 urodziny jakieś 20 lat temu. Niestety ostatnio odmówił posłuszeństwa, dlatego tymczasowo korzystam z FunStation (straszny syf btw.).

Póki co, częściej używam emulatora, ale posiadam 21 cartów zgromadzonych w latach poprzednich - jest to jakiś początek. Moim celem jest poszerzenie biblioteki gier, zdobycie nowego sprzętu oraz naprawienie obecnego. Moim marzeniem jest posiadanie NES-a lub Famicoma oraz całego regału gier (nierealne Mrugnięcie), a wzorem do naśladowania James Rolfe - AVGN. Fajnie też byłoby mieć inne konsole, co najmniej po kilka sztuk z każdej generacji.

Tak czy siak, witam i pozdrawiam.

PS. Gdyby ktoś miał jakieś gierki lub sprzęt do sprzedania, proszę o pw.
« Ostatnia zmiana: 15.09.2013, 19:59:50 wysłane przez cider_drinker » Zapisane
Pegasus Gry - forum Pegasusa i gier na Pegasusa
« : 15.09.2013, 19:57:02 »

Mcin
Twój Moderator
Moderator Globalny
Stały bywalec PG

« Odpowiedz #1 : 15.09.2013, 20:25:26 »

Cześć!
Nick stąd? http://www.youtube.com/watch?v=6xWnzKAlacY :>
cider_drinker
Nowy użytkownik
*

« Odpowiedz #2 : 15.09.2013, 21:37:59 »

Mcin, niestety mój nick jest bardziej przypadkowy. Aczkolwiek kawałek zacny Uśmiech
Mati
Stały bywalec PG

« Odpowiedz #3 : 15.09.2013, 21:48:02 »