21.06.2018, 16:19:21 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Zapraszamy do rejestracji na forum wszystkich fanów Pegasusa!
 
   Strona główna   Help Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 [2]
  Drukuj  
Autor Wątek: Ninja Gaiden aka Ninja Ryukeden  (Przeczytany 3971 razy)
Doolo
Stały bywalec PG
*****
Wiadomości: 339



Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 28.11.2017, 20:55:47 »

Fajna recenzja Uśmiech W końcu mogłeś całą swoją miłość do tego tytułu przelać "na papier" czasem tylko pozwalając sobie na zdrowy rozsądek Język Jak zwykle przyjemnie się czytało.
Zapisane

Pegasus Gry - forum Pegasusa i gier na Pegasusa
« Odpowiedz #15 : 28.11.2017, 20:55:47 »

 Zapisane
Mcin
Twój Moderator
Moderator Globalny
Stały bywalec PG
*****
Wiadomości: 2776



Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 29.11.2017, 12:47:18 »

Co do parcia na przód, ja pamiętam taką zależność z czasów, kiedy sam grałem:

Doszedłem do nowego poziomu i...
- 1 Podejście, trans. 90% mapy ukończone. dobra, zaraz pyknie.
- Każde kolejne, coraz bardziej kombinuje, coraz szybciej ginę.
- Proba 100, ledwo wychodze z drzwi...
- k****.
- K****!
- K✱✱✱✱✱✱✱✱!
- Zaczynam widzieć poizom na pamięc, odruchy wchodza w krew, wraca progres.
- Prawie, prawie, prawie...
- 100% cierliwości, dochodzę do końca poziomu.
- Co to było TAM NA KOŃCU!
- Jesze raz...
- K****, jak ja to przeszedłem?

I jeszcze jedna fajnostka. W grze zero losowości. Jeśli przeciwnik pojawił się w trochę innym miejscu, albo zmienił tor lotu, to tylko dla tego, że się trochę ruszyliśmy, stoimy na innym pikselu, inny argument funkcji. Twoja wina. Nie tam żadne kostki czy inne 'widełki obrażeń' (pamiętacie ten moment w strategiach czy RPGach, gdzie przegrywacie, bo miecz 10000-10005 obrażeń akurat zadał najniższą wartość i zostało przeciwnikowi 1HP?). A nauczenie się, w którym miejscu stanąć, żeby przeciwnik się nie respił, to mega frajda. Niektóre poziomy przechodzi się wręcz piksel po pikselu.
Zapisane
Strony: 1 [2]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Sitemap
pegasus