Autor Wątek: Automaty  (Przeczytany 34350 razy)

MaarioS

  • Stały bywalec PG
  • *****
  • Wiadomości: 1508
  • Famicom, SNES & N64 fan
    • Zobacz profil
Odp: Automaty
« Odpowiedź #30 dnia: 25.07.2010, 18:49:44 »
Dorobić przyciski w automacie??? Hmmm, no nie wiem. Nie znam się na tym, ale ja wolałbym nie ryzykować, bo ciekawe, czy to jest wogóle możliwe....

Zelas12

  • Fan Famicoma i Castlevani!!
  • Stały bywalec PG
  • *****
  • Wiadomości: 327
    • Zobacz profil
Odp: Automaty
« Odpowiedź #31 dnia: 25.07.2010, 18:51:24 »
Oczywiście że jest możliwe mój kolega sprawił sobie właśnie taki automat i na początku miał 3 przyciski.
Ten sam gościu od którego zakupił automat dorobił mu pozostałe,teraz może pocinac w MK :)

Centaurus

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 44
    • Zobacz profil
Odp: Automaty
« Odpowiedź #32 dnia: 25.07.2010, 19:21:40 »
Co siedzi w takim automacie?jakiś PC z mame i starym g-forcem,skoro na aukcji pisze ze gry można
samemu z neta pobrać,zastanawiam się czy nie taniej by było zrobić samemu taki automat

Mcin

  • Twój Moderator
  • Moderator Globalny
  • Stały bywalec PG
  • *****
  • Wiadomości: 2922
    • Zobacz profil
Odp: Automaty
« Odpowiedź #33 dnia: 25.07.2010, 21:16:26 »
To jest, sadząc po grach ze screenów, automat CPS, wersja pierwsza albo druga. Reszta jest tajemnicą. Wikipedią, czymś tam. :P
« Ostatnia zmiana: 27.09.2010, 11:12:54 wysłana przez machbed »

Centaurus

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 44
    • Zobacz profil
Odp: Automaty
« Odpowiedź #34 dnia: 26.07.2010, 04:43:05 »
W Automatach cps każda gra była na wielkim układzie scalonym tak samo jak neo geo zresztą,po za tym automaty cps nie odpalają gier z mame ani neogeo(cps to skrót od Capcom Play Sytem) o dziwo ten automat łyka wszystko zupełnie jak emulator mame:)Mcin gdy by to był automat CPS1 lub CPS2 nie było by raczej nikogo z forum kogo było by stać na wielkiego carta z grą:)

Taka mała ciekawostka,tak wygląda gra 1945 do orginalnego automatu:


[nofollow]

Uploaded with ImageShack.us [nofollow]
« Ostatnia zmiana: 26.07.2010, 04:58:13 wysłana przez Centaurus »

MNK666

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 224
  • Konsolowy Pierdoła @(0_o)@
    • Zobacz profil
Odp: Automaty
« Odpowiedź #35 dnia: 26.07.2010, 20:52:27 »
A teraz w jednym malym obleśnych glucie ja znajdziemy. Zgodzę się z kolegą Centaurus iż lepiej samemu coś pokombinować i na upartego samemu taki automat postawić. Kwestia wyobrażni i kreatywności.

Rantarun

  • Belmont
  • Stały bywalec PG
  • *****
  • Wiadomości: 564
  • old player
    • Zobacz profil
Odp: Automaty
« Odpowiedź #36 dnia: 26.07.2010, 23:14:30 »
całkiem fajne te wyścigi  :D mam małe pytanko czy na jakimś emulatorze automatu da się popykać w grę Samurai Showdown 6 np. na emu M.A.M.E ??

Centaurus

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 44
    • Zobacz profil
Odp: Automaty
« Odpowiedź #37 dnia: 27.07.2010, 00:29:47 »
Z tego co mi wiadomo to tylko na ps2 i mame ale nie warto,usunięto z gry cała krew i fatale które były esencją Samurai Showdown przynajmniej dla mnie,zresztą już SS5 special  nie było ocenzurowane tylko w japonśkiej wersji automatowej,teraz 6 część jest ocenzurowana na amen
« Ostatnia zmiana: 27.07.2010, 00:31:18 wysłana przez Centaurus »

Rantarun

  • Belmont
  • Stały bywalec PG
  • *****
  • Wiadomości: 564
  • old player
    • Zobacz profil
Odp: Automaty
« Odpowiedź #38 dnia: 27.07.2010, 00:45:01 »
tyle to wiem ale mimo to chciałem sprawdzić wiem że to kiszka ale mimo to mam ochotę zobaczyć co wymodzili ludzie z SNK chociaż z tego powodu że to moja ulubiona bijatyka xD

Buu

  • Gość
Odp: Automaty
« Odpowiedź #39 dnia: 29.07.2010, 01:30:38 »
Rantarun kolego drogi wypróbuj WinKawaksa. Na nim idzie większość CPS'ów, NeoGeo i gier SNK. Swego czasu miałem zawirusowaną wersję gdy jeszcze me oczy netu nie widziały (od koleżki ciecia który przez pornosy z sieci sobie trojanów naściągał i mi zgrał winkawaksa takiegoż) i też giereczki ładnie śmigały. Kwikksejwy i kwiklołdy, screenshoty działają świetnie, wirtualne żetony wrzucasz a drugim guziorem grę odpalasz. Tylko musisz pamiętać by grę otwierać przy "zaenterowanym" czyli zablokowanym emulatorze. Po otworzeniu gry odblokowujesz Enterem i heja z koksem na całego!!

Mcin

  • Twój Moderator
  • Moderator Globalny
  • Stały bywalec PG
  • *****
  • Wiadomości: 2922
    • Zobacz profil
Odp: Automaty
« Odpowiedź #40 dnia: 29.07.2010, 08:24:46 »
Można ustawić opcje "autoodenterowywania" WinKawaksa, z czego ja korzystam od dawna ;) A trojana pewnie miałeś, bo 75% biosów do Neogeo z netu jest zarażonych, ja dopiero za którymś tam razem trafiłem na czysty.

Mcin

  • Twój Moderator
  • Moderator Globalny
  • Stały bywalec PG
  • *****
  • Wiadomości: 2922
    • Zobacz profil
Odp: Automaty
« Odpowiedź #41 dnia: 26.09.2010, 17:08:15 »
Podbijam, bo jest powód. Po długim czasie zdecydowałem się w końcu przedstawić wam efekty akcji "Władzi 2010" i pokazać co ciekawsze (moim zdaniem) automaty we Władysławowie. Zdjęcia robione na szybko - jakoś tak ludzie patrzyli na mnie jak na debila i mi trochę przeszkadzało :P - stąd jakość jest jaka jest, ale co trzeba, to widać. Więc, zaczynamy. Nazwy ulic mogłem pomylić.

Salon nr1 - Przy PKPie, ul. Błękitnej Armii

Duża drewniana buda, największy ze wszystkich. Masa flipperów, dancerów i samochodówek, jakieś badziewie od Segi i właśnie on -

Tekken Tag Tournament



Czyli trojka, acz walki w parach. Najpierw mściłem się na bracie za Cymbergaja i go rozklepałem, potem komputer dał mi wycisk dopiero w 3 rundzie. Problem był taki, że ten automat miał prawie wyzerowany dźwięk, chyba ze względu na dancery. Ehh. Ale gra sama w sobie świetna i emocjonująca.

Salon nr2 - W barze, ul. Morska

Bardzo oświetlone miejsce, przez co kiepsko widać ekrany, ale sam wybór gier jak najbardziej ok. Odkryłem go przypadkiem, idąc od jednego salonu do drugiego i uważnie się rozglądając.

Time Crisis 3



Pedał odpowiada za chowanie, pistolet za strzelanie. Świetna gierka, godna swoich poprzedniczek. Niestety, automat stary, dojechany spust, światło przeszkadza w graniu (stoi przy samym wejściu), a gra czasem nie wykrywa trafień przy SMGu.

Spike Out



Dopiero na wiki zobaczyłem przypomniałem sobie tytuł,m nie ma jak dokładne foty :P Całkiem dobry Beat'em up, szkoda tylko, e przyciski są od siebie tak oddalone. W tle widać Demolishion Copa na automacie od Die Hard II.

Salon nr3 - Gralnia na morskiej.

Niby warunki dobre, ale zawód chyba największy.

Wrestle



Z daleka wyglądało, że to Caddilacs & Dinosaurs, a to jego umiarkowanie dobra podróbka. Mniej bohaterów, ciosów, przeciwników, przedmiotów. Do tego automat od jakiejś chyba rajdówki z pękniętym ekranem.

Gunblade



Karabin dawał radę - kopa miał takiego, że mi ręka drżała po odejściu. Niestety, sama gra to nudny celowniczek z kiepską oprawą.

The Lost World - Jurrasic Park



Gość specjalnej troski. Lewa strona uszkodzona, w prawej ktoś dowcipny włożył blaszkę do wrzutu i zagiął. ARGH!

Salon nr4 - Przy Karaoke, ul. Obrońców Helu

Trochę ciasno, ale to tu warto wydać kasę!

Ghost Squad

Gra powstała późno - Filmiki pokazują nawet, że można dokupić kartę magnetyczną, zbierać achievmenty i być w sieciowym rankingu. Wątpię jednak, aby był ten automat usieciowiony, poza tym miejsca do których przykłada się karty były zalepione folią.
Sama gra to Takie lepsze Modern Warfare. Możliwość wyboru drogi, dynamiczna akcja konieczność ratowania cywili, misje np. snajperskie czy wjazd z noktowizorem do zadymionego pomieszczenia - oh yeah! Kontrolerem jest karabin z przełącznikiem rodzaju ognia (3 tryby) i koniecznością przeładowywania poprzez opuszczanie lufy. Pomagają nam też całkiem niegłupie boty. Tutaj wydałem najwięcej dwuzlotówek.

Mama nadzieję, ze się podobało. Zachęcam do prezentowania innych miejsc :)
« Ostatnia zmiana: 28.09.2010, 11:04:21 wysłana przez Mcin »

Doolo

  • Stały bywalec PG
  • *****
  • Wiadomości: 356
    • Zobacz profil
Odp: Automaty
« Odpowiedź #42 dnia: 27.09.2010, 08:27:42 »
Bardzo fajny przewodnik Mcin, teraz się nie zgubię w razie podróży do Władysławowa :D

O ile mnie pamięć nie myli to to jest Tekken Tag Tournament.


Mcin

  • Twój Moderator
  • Moderator Globalny
  • Stały bywalec PG
  • *****
  • Wiadomości: 2922
    • Zobacz profil
Odp: Automaty
« Odpowiedź #43 dnia: 27.09.2010, 22:31:07 »
Delikatnie mi się pomyliło, jak zobaczyłem postacie z trojki. :P

Już jest odpaskudzone z zielonej czcionki. ;)

Ale dałeś jeden enter za mało :P Poza tym przeniosłem, bo jakby nie było, to nie jest temat o Pegasusie ;)
« Ostatnia zmiana: 28.09.2010, 11:05:13 wysłana przez Mcin »

ForbiddenEvil

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 139
  • Suck my Jamma
    • Zobacz profil
Odp: Automaty
« Odpowiedź #44 dnia: 04.01.2011, 15:30:31 »
Dorobić przyciski w automacie??? Hmmm, no nie wiem. Nie znam się na tym, ale ja wolałbym nie ryzykować, bo ciekawe, czy to jest wogóle możliwe....

Dorabianie przycisków jest jak najbardziej możliwe, czasami wręcz wskazane aby cieszyć się pełną obsługą co poniektórych gier. Standardowe łącze automatu (Jamma) obsługuje tylko 3 przycisków akcji dla każdego z 2 graczy, chcąc dorobić przyciski potrzebne są: przyciski + styki do przycisków i tzw. kabel Kick harness (w grach typu Street Fighter 2 i Mortal Kombat jamma obsługuje tylko pięści), dzięki któremu można podłączyć 3 przyciski odpowiedzialne za nogi bezpośrednio do płyty z grą ;)
Więcej zabawy jest z przerobieniem automatu, aby obsługiwał 4 graczy, w tym celu trzeba dorobić 2 dodatkowe gałki, dodatkowe przyciski, potrzebny też jest specjalny kabelek.