Super mario bros (to jest standard
)
Super mario bros 3
Fantastic adventure of Dizzy
Felix the cat
Megaman (cała seria, ale najlepiej w 1 i 2
)
Legend od Zelda
Kirby's Adventure
Ninja hattori kun
Musashi no ken
Bucky O'Hare
Teenage mutant ninja turtles (seria)
Contra
Adventure island (seria)
Bomberman 2
Eliminator boat duel
Tom & jerry
Battletoads (obydwie części)
Gimmick!
Gremlins 2
The punisher
Mitsume ga tooru (3 eyes story)
Mouryou senki Madara (RPG, to niby jak kto lubi, ale ja sam nie lubię RPG'ów ale to jest niesamowite!!!
)
Noo z niektórymi grami w postach powyżej to bym się nie zgodził.... Na pewno wykluczyłbym Captain america
.