23.06.2018, 04:20:38 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Zapraszamy do rejestracji na forum wszystkich fanów Pegasusa!
 
   Strona główna   Help Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10
 51 
 : 17.05.2018, 00:22:19 
Zaczęty przez brother2335 - Nowe: wysłane przez brother2335
Jak w temacie, mam na sprzedaż parę gierek na PS2. Może nie jakieś hity ale może komuś do kolekcji się przydadzą. Tylko jedna płytka nie działa, reszta bez problemu odpala się na konsoli co widać na załączonych do aukcji zdjęciach.

https://allegro.pl/uzytkownik/brother31?order=m

Lista gier:
Crime Live: Gang Wars - 25,-
BIONICLE Heroes - 25,-
NHL06 - 25,-
NHL 2005 (nie działa, pudełko zastępcze) - 8,-
Basketball Xciting - 20,-
Mike Tyson Heavyweight Boxing - 25,-
Tiger Woods PGA Tour 2004 - 10,-
International Superstar Soccer 2 - 15,-
Pro Evolution Soccer 3 - 30,-
Snowboard Racer 2 - 20,-

 52 
 : 13.05.2018, 20:32:35 
Zaczęty przez dawidbud1 - Nowe: wysłane przez Stinger
Też bym był ciekaw prostej modyfikacji rev. 3. Jest jedna napisana przez adamstar ale z trudnym do zrozumenia schematem i nie dam rady tego zrobić a obraz jest okropny:(

 53 
 : 11.05.2018, 15:56:21 
Zaczęty przez Barthi07 - Nowe: wysłane przez krzysiobal
Albo pamięć ROM w kardridżu uzkodzony (MM) albo RAM w konsoli, na dwoje babka wróżyła (ja bym sprawdził kardridż na innej konsoli).

 54 
 : 11.05.2018, 14:58:18 
Zaczęty przez Barthi07 - Nowe: wysłane przez Barthi07
Kurde, gościu od którego kupiłem ten Kart zarzekał się że sprawdzał go na MT777DX i na Iq-502, i jeszcze na jakimś famiglucie, i że wszystko działało super.
Czyli nie jest to wina konsoli? A spotkałeś się może już z takimi objawami gdzieś?
Mógłbyś coś więcej napisać o sprawdzeniu ROMu i który to będzie?
Na elektronice się trochę znam, zbudowałem sobie drukarkę 3d na Arduino Mega Uśmiech
Załączam zdjęcia mojego Pegaza i Złotej Piątki, może coś więcej zobaczycie, jakieś ścieżki albo kondensatory uwalone, może jakieś nie współgrające elementy na płytce.
Najbardziej mi zależało na MM a tu taki zonk.

 55 
 : 11.05.2018, 00:16:42 
Zaczęty przez Barthi07 - Nowe: wysłane przez krzysiobal
Być może pamięć ROM z grą Micro Machines na skutek upływu lat uległa uszkodzeniu (kilka bajów zmieniło swoją wartość), stąd problemy. Trzeba by
a) odczytać i sprawdzić
b) jeśli się to potwierdzi -> wylutować i wlutować nową pamięć z poprawnym kodem gry

 56 
 : 10.05.2018, 23:17:54 
Zaczęty przez Barthi07 - Nowe: wysłane przez Barthi07
Witam.
Przejdę od razu do rzeczy. Mam problem z jedną z gier na Złotej Piątce, dokładnie chodzi o Micro Machines.
Nie wiem jak to opisać. Po uruchomieniu gry i rozpoczęciu wyścigu słychać dziwne dzwięki a obraz się glitchuje skacze wariuje. Widać to na filmiku

https://www.youtube.com/watch?v=k35kCEQ3gW0

Od razu jeszcze zanim się rozpocznie wyścig przeciwnicy się rozjeżdżają a później czasem potrafi rzucać autka po całej mapie.
Proszę o pomoc bo nie wiem co z tym zrobić, przeszukałem już cały internet, ale nawet nie wiem jakl za bardzo szukać takiego problemu i rozwiązania.
Domyślam się że użytkownik Krzysiobal będzie wiedział co może być nie tak.

Konsola:
Pegasus MT-777DX

 57 
 : 09.05.2018, 18:18:36 
Zaczęty przez Evil - Nowe: wysłane przez UczeńCzarnoksiężnika
Mega Man X Corrupted - Music Preview, Opening Stage

 58 
 : 07.05.2018, 23:02:30 
Zaczęty przez krzysiobal - Nowe: wysłane przez krzysiobal
Cytuj
Ja niestety jestem w stanie jedynie podziwiać, bo to wszystko dla mnie za mądre, ale chętnie potestuje gotową składankę na emulatorze
Na FCEUX powinno działać, na innych - nie testowałem
https://ufile.io/p78q0

Cytuj
Te linie adresowe są podpięte do dodatkowej pamięci RAM w kartridżu służącej do dodatkowych 2 nametable (4 - ekranowy mirroring)?
Jeśli w kardridżu jest dodatkowa pamięć która ma zastąpić wewnęrzną pamięć w konsoli, to wewnętrzną pamięc w konsoli można całkowicie wyłączyć.
Jeśli natomiast dodatkowa pamięć ma tylko rozszerzać pamięć w konsoli, to można ją włączać tylko w odpowiednich momentach.

PPU !A13 może też być czasami używane jeśli z jakichś powodów kardridż potrzebuje takiego sygnału (zamiast korzystać z PPU A13 + negatora) - raz się z tym spotkałem w SMB3 pirate bootleg:
https://forums.nesdev.com/viewtopic.php?f=9&t=16123

 59 
 : 03.05.2018, 23:05:05 
Zaczęty przez Evil - Nowe: wysłane przez Mcin
Zdarza się czasem, że na koncercie bardziej głową zamąci support niż główne danie. Tak się stało i ostatnio, gdzie pomiędzy dwa zestawy metalowych utworów od różnych wykonawców udało się wcisnąć rock and rolla.
https://bombatbelus.bandcamp.com/track/chod-napragie
Przed koncertem ani zespołu nie kojarzyłem, anie nie za bardzo wiedziałem, co to jest to 'psychobilly'. Wikipedia twierdzi, że tekstowo zajmują się punkową obsceną i tematami horroru. Tutaj mamy zakręt w kierunku klimatów warszawskich kamienic i osiedlowych podwórek-studni, co mnie w sumie cieszy, bo ile można słuchać o zombiakach i wampirach. Muzycznie pasuje do definicji gatunku, co też w sumie cieszy, bo pasuje mi takie granie - szybkie, skoczne, z charakterem, i trochę taneczne. No i jest kontrabas, a kontrabas to rozwala całą scenę i brzmi zarąbiście Uśmiech

 60 
 : 03.05.2018, 18:52:07 
Zaczęty przez krzysiobal - Nowe: wysłane przez VertekS
"Cow Boy"... Super gra słowna, naprawdę. Twórca tego graficznego hacka musiał mieć z tego niezły ubaw. Oglądałem gameplay z tej składanki na YT kiedyś tam dawno i Ufo Race ma klimat muszę przyznać.

- CIRAM !CE i PPU !A13 (te służą do rozszerzania rozmiarów planszy wyświetlanej na ekranie)
Te linie adresowe są podpięte do dodatkowej pamięci RAM w kartridżu służącej do dodatkowych 2 nametable (4 - ekranowy mirroring)? Jedyne co mi przyszło do głowy jak przeczytałem "rozszerzanie rozmiarów planszy", a pytam bo z hardware to noga jestem i fajnie jest się czegoś nowego dowiedzieć z takich wpisów.

Wyglądało na to, jakby była przesunięta o jedną linie w pionie (pierwsza linia to jakieś śmieci). Długo nie wiedziałem, o co chodzi, a po analizie odczytanych bajtów wyszło, że pierwszy poprawny bajt jest drugim, drugi trzecim, itp. Dopiero potem mnie olśniło, że przecież tak działa mechanizm odczytu, że gdy CPU chce odczytać dane z magistrali PPU, ustawiając adres przez PPUADDR, a potem odczytując dane przez PPUDATA, pierwsza odczytana wartość pochodzi z rejestru tymczasowego, dopiero kolejne są już prawidłowe.
Jedno z wielu nietypowych zachowań tej konsoli, że Nintendo poskładało to jakoś do kupy to naprawdę hehe. Nie nazwałbym tego rejestrem tymczasowym tylko buforem i dostaje się jakąś kiedyś tam ustawioną wartość przy ostatnim odczycie na której nie można polegać. Wiem, czepiam się nazewnictwa.

Może za jakieś sto wpisów moja wiedza będzie na tyle duża, żeby wszystko zrozumieć heh. Tak jak pisze Mcin, pełen szacunek.

Strony: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Sitemap
pegasus