11.12.2018, 09:39:56 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Zapraszamy do rejestracji na forum wszystkich fanów Pegasusa!
 
  Strona główna Help Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
  Pokaż wiadomości
Strony: [1]
1  Pegasus Gry / Konsole / Odp: 168in1 - artefakty : 21.07.2018, 13:15:27
Problem który opisales różni się od mojego, stąd nowy temat. Kart był już u Krzysiobala który jednoznacznie potwierdził ze wszystko z elektroniką na plytce jest ok.
2  Pegasus Gry / Szukam Gry / Szukam klonów Rolling Thunder i Mega Man : 08.07.2018, 21:22:31
Już od kilku lat przeglądam zasoby w poszukiwaniu romów do dwóch gier, w które grałem tylko kilka razy, a pamiętam je do dziś.

Pierwsza to side-scroller w stylu Rolling Thunder i Codename Viper. Z tą różnicą, że ma się trzy postacie do wyboru (jak pamiętam to był kowboj, żołnierz i samuraj - każdy miał indywidualną broń). Co łączy ją z RT i CV to otwieranie pomieszczeń i uwalnianie ludzi (bądź wpadanie w zasadzki). Fajne było to, że jeśli zostało się pokonanym, można było wybrać kolejną postać i uwolnić tę, którą wcześniej przegraliśmy. Grę kiedyś pożyczyłem od kolegi, to był multicart z bootlegiem King Of Fighters '97 oraz ripem Street Fightera II - Master Fighter VI'.

Druga gra to coś a'la Mega Man, tzn. Ekran główny to wybór poziomu. Z tym, że każdy poziom miał swoją postać. Były to roboty (stąd porównanie do MM). Gra trudna, ale bardzo wciągająca.

Obie miały ładną grafikę i to właśnie dzięki niej zostały mi w głowie. Myślałem, że jak udało mi się znaleźć Kaiketsu Yanchamaru 3: Taiketsu! Zouringen, to znajdę wszystko, jednak myliłem się.

Znalezione: gierka z robotami to SD Hero Soukessen: Taose! Aku no Gundan, a ta na podobe RT to Lupin III: Pandora no Isan.
Proszę moderatora o zamknięcie tematu.
3  Pegasus Gry / Konsole / 168in1 - artefakty : 08.07.2018, 20:59:42
Hej,

Moja wersja 168in1 ma pewien problem. Bitmapy i jakieś statyczne grafiki są wyświetlane poprawnie, ale wszelkie ruchome elementy są w mniejszym lub większym stopniu strasznie zniekształcone i pełne artefaktów. Cześć na tyle, że da się grać (np. Mario), część że granie irytuje (np. Contra), a Super Mario Bros. kompletnie jest niegrywalny bo Mario i jego adwersarze są rozproszeni po całym ekranie. Rakieta z menu raz jest prawie dobra, raz jest ledwo widoczna.

Contra dla przykładu (wybaczcie że link):
https://imgur.com/a/pQE6nyc

Konsola odpada, bo inne carty działają bez zarzutu. Tylko z tym cartem jest problem.

Mcin: Przeniesione, bo problem sprzętowy.
4  Sprawy forum / Przywitaj się / Odp: Cześć! : 08.07.2018, 14:31:18
Na samym początku bałem się że konsolka nie do odratowania będzie, ale jest ok.
Pierwsze co zrobiłem to poszukiwanie zasilacza.
Poprzedni został rozebrany a czesci przepadły. Kupiłem polecanego Tatareka, a tu nic. Po rozebraniu, rzuciły mi się w oczy dwa rezystory i kondensator, zaraz za gniazdem zasilania. Dałem zasilacz 12V i konsolka śmiga normalnie. Troche się obawiałem, że wyzionie ducha przez ten zasilacz, ale nic sie nie grzeje, plastiki sie nie palą.
Drugim problemem były błędy graficzne - plansze złożone z setki artefaktów. Pomogła wymiana slotu na kartridże.
5  Sprawy forum / Przywitaj się / Cześć! : 23.06.2018, 16:34:06
Czołem!
Od czasu jak odkopałem swojego Pegasusa i podjąłem próby jego reanimacji, często zaglądałem tu jako gość. Dzięki poradnikowi Krzysiobala operacja się udała Uśmiech
Czas wyjść z cienia i stać się cześcią tego forum.
Pozdrawiam wszystkich!
Strony: [1]
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Sitemap
pegasus