14.12.2019, 04:13:22 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Zapraszamy do rejestracji na forum wszystkich fanów Pegasusa!
 
  Strona główna Help Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
  Pokaż wiadomości
Strony: [1] 2
1  Pegasus Gry / Konsole / Odp: MT-888DX i dziwne działanie po naprawie : 26.05.2013, 20:18:43
To bedzie ok - http://allegro.pl/uniwersalny-zasilacz-z-regulacja-1000-ma-ac-dc-i3248517703.html

Mam podobny tylko, ze 1200 mA i sprawuje sie bardzo dobrze, napiecia sprawdzalem miernikiem i podaje dobre. Tylko pamietaj o polaryzacji. + ma byc na zewnatrz inaczej zjarasz konsole.
2  Pegasus Gry / Konsole / Odp: Mój Fenix : 18.05.2013, 19:58:53
Zobacz czy np przy wyjsciu audio nie ma zimnego lutu. Ja tak mialem ze swoja z video ze wkladalem kabel i obraz raz byl raz nie. Przylozylem tylko na moment lutownice zeby zalapalo i smiga teraz jak nowka.
3  Pegasus Gry / Konsole / Odp: Skad wziac te gumki w padach? : 15.05.2013, 23:13:28
Moglbys zarzucic przykladowym linkiem do takich padow, ktore maja te same gumki? Bo zakupilem jakis czas temu 3 takie pady - http://allegro.pl/joystick-pad-do-pegasus-pegazus-wyprzedaz-i3247702691.html glownie z mysla o wykorzystaniu na czesci i o ile plytka w srodku jest taka sama to juz niestety te gumki sa zupelnie inne i nie pasuje za nic w swiecie do tych oryginalnych kwadratowych pegasusowskich padow. A swoja droga to musze przyznac ze te pady z aukcji jak na ta cene to sa bardzo dobre Uśmiech
4  Pegasus Gry / Konsole / Skad wziac te gumki w padach? : 15.05.2013, 21:17:29
Mam takie pytanie, skad bierzecie te gumki w padach gdy wam sie popsuja? Albo moze inaczej jak zastapic taka uszkodzona gumke czyms innym? Bo juz ostatnio wpadl mi w rece feniks kolegi z uszkodzonym padem i ostatnio sam kupilem pada i w obydwu przypadach wszysko jest ok tyle ze te gumki sa juz wyrobione lub w ogole pourywane i przez to przycisk sie zacina lub nie czuc tego efektu wcisniecia tylko jest on taki twardy... Nie mam pomyslu jak takie cos zregenerowac... Chyba wiecie o czym mowie a jak nie to chodzi o to co widac na tym foto - http://lh5.ggpht.com/_tbPUSWhIUVo/S4z7WTU7WmI/AAAAAAAACbo/CISNKjlnrGs/s1600/P1030876.JPG

Szczegolnie sie to tyczy przyciskow A, B oraz Prawo na krzyzaku bo sa najbardziej eksploatowane (przez mario czy contre Język)
5  Pegasus Gry / Konsole / Odp: Problem z Dendy Junior Pad popsuł konsolę? : 15.05.2013, 21:11:46
Komedia... bardzo dobrze ze takie rzeczy sie wypomina to przynajmniej chlopak moze zwroci uwage na to co pisze i nastepnym razem zastanowi sie 3 razy zanim napisze znow takie wypociny.

A co do pada to nie jestem specem bo pegasusy to moje hobby od niedawna ale ja bym rozebral pada i go porzadnie przeczyscil. Z kurzu, brudow a dodatkowo te styki przemyl wd-40 lub czyms w podobie. A dalej zobaczyl czy te kabelki nie sa nigdzie zwarte. To zeby pad uszkodzil konsole ale nwydaje mi sie prawdopobone natomiast moze byc tez wina gdzies po stronie konsoli, np w gniezdzie moze cos nie stykac...
6  Pegasus Gry / Konsole / Odp: Pegasus za piwo : 03.05.2013, 18:45:38
Kenigera z Biedronki za 1,49 zl Chichot
7  Pegasus Gry / Gry na Pegasusa / Zlota 4, rozne wersje? : 20.04.2013, 13:04:24
Postanowilem zakupic sobie zlota 4 jednak napotkalem w necie rozne jej odmiany. Najczesciej spotykana to ta - http://img180.imageshack.us/img180/4674/dscf6272.jpg
ale tez pod ta sama nazwa spotkac mozna cos takiego - http://lh4.ggpht.com/_tbPUSWhIUVo/TIf3b_h51GI/AAAAAAAADFQ/yuIF-wCRlEE/quattro_arcade_2_BIC_1.jpg
Zeby bylo ciekawiej jest jeszcze - http://lh4.ggpht.com/_tbPUSWhIUVo/S_JcH9CCOGI/AAAAAAAAC4I/gUQM9Ker-to/QuattroAdventure1.jpg

Wiec ktora to w koncu jest ta zlota 4 i ktory z tych 3 najlepiej zakupic?
8  Inne / Kupię / Kupie konsole BS-500AS [Terminator] : 02.04.2013, 17:18:49
Jak w temacie - interesuje mnie kupno takiej konsolki jak na foto - http://static.flickr.com/60/190657937_056ba738f2.jpg
Wazne zeby miala wejscie na pady 15-pin.
Interesuje mnie sama konsola ewentualnie z padami, rzecz jasna w 100% sprawne.
Prosze o sensowne oferty a nie propozycje w stylu 50 czy 100 zl. Wiadomo ze to badziewna chinska podroba i potrzebuje ja jedynie dlatego ze jest to chyba najtansza z w miare akceptowalnych konsol z wejsciem 15-pin. Mile widzne propozycje osob z Lodzi badz okolic Uśmiech
9  Pegasus Gry / Gry na Pegasusa / Odp: Szukam ROM-u do Golden Five : 31.03.2013, 20:31:30
Znalazlem ta opcje tylko w jednym emulatorze, bodajze w Nestopii. Zalezy mi na odpaleniu 168 in 1 w normalnym tempie a jedyny emulator ktory mi otwiera 168 to ten NesterJ... Ma ktos moze inny 168 ktory mozna by otworzyc w Nestopii?
10  Pegasus Gry / Konsole / Odp: Pegasus IQ-502 niestabilny : 31.03.2013, 19:51:04
Byc moze to ta przyczyna. A nawet jak nie to szkoda katowac konsole. Sam pomysl skoro zasilacz nie ma nawet polowy mocy potrzebnej do zasilenia konsoli to bedzie bardzo przeciazony, napiecie bedzie za niskie badz bedzie skakalo a to z kolei rozwala uklady filtrujace w samej konsoli. Tak samo jest zreszta w przypadku kompow gdy od zlego zasilacza dostaje w dupe plyta glowna, sekcja zasilania a kondensatory wylewaja...
11  Pegasus Gry / Gry na Pegasusa / Szukam ROM-u do Golden Five : 31.03.2013, 18:09:57
Witam

Nie moge nigdzie znalezc w necie ROM-u zlotej piatki. Jeden sciagnalem ale nie dziala w zadnym z 3 emulatorow jakie posiadam. Jak ktos ma to prosze o linka lub na maila go ks_3d@interia.pl

Mam jeszcze 2 pytanie, czemu we wszystkich 3 emulatorach gry chodza mi wyraznie szybciej niz na pegasusie? Posiadam: NesterJ, RockNESX i Nestopie. Nawet sama muzyczka w menu juz zauwazalnie szybciej leci. Mam win7 ultimate x64 moze za nowy system?
12  Inne / Kupię / Kupię 168in1 : 31.03.2013, 00:07:28
Tak jak w temacie kupie kardridz 168in1 w rozsadnej cenie. Oczywiscie sprawny. W razie czego piszcie PW Uśmiech
13  Pegasus Gry / Konsole / Odp: Pegasus IQ-502 niestabilny : 31.03.2013, 00:04:06
We wszystkich grach z jednego kardridza czy wiele kardridzy testowales? Bo moze uszkodzony jest kardridz. A dwa to jakiego uzywasz zasilacz i jestes pewien co do jego poprawnego dzialania?
14  Pegasus Gry / Konsole / Odp: Jaka to konsola (foty)? : 26.03.2013, 23:06:22
To kozacko, ktos chyba nieswiadomie sprzedal mi tak tanio taka konsolke! Chichot a ja swoja droga nieswiadomie kupilem hehe
15  Pegasus Gry / Konsole / Odp: Jaka to konsola (foty)? : 26.03.2013, 22:02:06
Chyba zapoluje na tego terminatora, podoba mi sie Chichot

A tak w ogole co powiecie o tym? - http://allegro.pl/mebeteck-pegasus-jak-iq502-mt-777-2-dyskietki-i3114314703.html

I odpisz ktos na moje 1 pytanko.
Strony: [1] 2
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Sitemap
pegasus