14.11.2019, 05:43:38 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Zapraszamy do rejestracji na forum wszystkich fanów Pegasusa!
 
  Strona główna Help Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
  Pokaż wiadomości
Strony: [1]
1  Pegasus Gry / Gry na Pegasusa / Odp: Kody Game Genie (GG) : 25.10.2013, 19:37:14
Kody do Mach Rider (JU):

Adresy
0063:?? - Zycia
0071:?? - Motor (kolor i zdolnosci) (00 - niebiski, 01 - czerwono-niebiski, 02 - różowy, 03 - jasno-błękitny, 04 - jasno różowy, 05 - zielony, 06 - ciemnoniebieski, 07 - limowy (fioletowy jak kto woli)
078C - Zniszczone beczki (12 zniszczonych beczek da ci fioletowy motor)
078D - Zniszczone kule (6 znisczonych kol da ci jasno fioletowy motor)
078E - Zniszczone slupki na trasie (3 zniszczone slupki i 180 strzalow da ci czerwononiebieski motor)

Kody Game Genie
KVGLXY - Motor nigdy nie wybucha
GAGZOI - Wlacza ukryty piaty bieg (moze schrasowac gre!)
PAAEAZ - Wlacza zime w niektorych sektorach (w niektorych na zawsze! w innych na moment!)
KKAZNG
UETUXY - Nieskonczonosc energii
VZISZL - Nieskonczonosc zyc
SZTZSG - Nieskonczonosc czasu
IVGUEY - Nigdy nie tracisz obecnego koloru motoru
SZYGYV - Brak zimy Chichot
SXZEIL
SXLALL - Super Predkosc (po uplywie czasu w trybach: Solo & Endurance Course prosze wylaczyc kod!) (może scrashować grę!)
YEGLSY - Po rozbiciu sie dostajesz limowy (fioletowy) motor Chichot (PS. mozna sobie ustawic jaki sie chce motor po prostu zmieniacie tylko wartosc (value), nie dajcie compare!)
2  Pegasus Gry / Gry na Pegasusa / Odp: Jurassic Park: The Lost World : 24.10.2013, 16:01:44
Jurassic Park: The Lost World, jest piracką wersję z SNES'a na NES'a.

Poszukaj romu Jurassic Park na SNES i spróbuj odpalić w emulatorze: Snes9X lub ZSNES.

Edit:
Link do filmu powyżej nie działa mi, więc daję ten:
http://www.youtube.com/watch?v=fs06h5YhG0A -> Piracka wersja gry: Jurassic Park: The Lost World na NES'a.
http://www.youtube.com/watch?v=13P-w5MNIm0 -> Oryginalna wersja gry na SNES'a.
3  Inne / Kosz / Kody Game Genie : 22.09.2013, 15:39:41
Nie wiem czy wam te kody się przydadzą, ale ok.

Kody dla gry: Mach Rider:

EYIALL - Complete level / track now!
IVGUEY - Never lose bike
VZISZL - Inf. Lives
KKAZNG - Inf. Energy 1/2
UETUXY - Inf. Energy 2/2
VLTGKZ - Inf. Shots
SZYGYV - No winter
SXZEIL -Super Speed 1/2
SXLALL - Super Speed 2/2
SZTZSG - Inf. Time

ITPEGI
ITZAZI
ITAATI
ITAEGI - Motor się nie kręci się na zakrętach Chichot

YEGLSY - Po rozbiciu się twój motor zmienia kolor na limowy Chichot
4  Pegasus Gry / Gry na Pegasusa / Odp: Big Nose The Caveman (wersja polska) : 06.12.2012, 21:45:39
Bo w internecie była jeszcze inna polska wersja, ale niestety nie spolszczona do końca (tylko 50% była przetłumaczona).

Denzil mam prośbę.
Naprawisz ten bug co opisałem? ("Kiedy długo siedzisz w sklepie u Stanley'a lub Pierra to wtedy rozmowa typu kupujesz czy nie? nie wyświetla się") byłbym niezmiernie wdzięczny za naprawienie tego buga.
5  Pegasus Gry / Gry na Pegasusa / Big Nose The Caveman (wersja polska) : 03.12.2012, 07:43:04
Dostępna pełna wersja polska gry Big Nose The Caveman (T+Pol1.00_Matti).nes!

Link: http://www.mediafire.com/?71rt4d9j20l1fga

Przetłumaczono: Wszystko
Bugi: Kiedy długo siedzisz w sklepie u Stanley'a lub Pierra to wtedy rozmowa typu kupujesz czy nie? nie wyświetla się (tego już nie mogę naprawić).
6  Inne / Hyde Park / FCEUX 2.2.0 : 30.11.2012, 20:15:46
Co sądzicie o nowej wersji FCEUX 2.2.0?
Piszcie tutaj jako odpowiedzi.

http://sourceforge.net/projects/fceultra/files/Binaries/2.2.0/fceux-2.2.0-win32.zip/download <- najnowsza wersja FCEUX 2.2.0

Co nowego? (po angielsku, dosyć długie!):

Common
Fixed crash when using machine with no sound card
Fixed long savestate messages containing path
Soft reset and power switch messages
All onscreen messages are now logged to Message Log
Fixed wrong default palette entry
Fixed bug when loading UNIF games
Improved HUD text rendering wrapping
"Display FPS" option

Emulation
PAL/NTSC noise channel bug fixed
All latest mapper changes from fceu-mm
Also added mappers 176, 116, 156, 252, 28
Fixed mappers 242, 227, 115, 248, 12, 164, 15, 253, 23, 178, 90, 73 and many others
Straighten out bandai m159/m016 handling and add valid null-EEPROM emulation to get those games booting.
Add ability for CNROM games to choose whether they have bus conflicts (fixes Colorful Dragon (Unl) (Sachen), since it flakes out if bus conflicts are emulated)
Fixed bus conflict emulation, no kage no densetsu bug anymore
Fixed newppu bug which prevented metroid from booting, CHR RAM was not getting initialized to anything
Newppu - fix bug in scroll reg logic causing mis-scrolls in p'radikus conflict
Movies
Fixed old bug in "Play Movie From Beginning"
Fixed replay engine bug that doubles the last input of the movie
Fixed movie savestates logic, loading post-movie savestates from different timeline is not allowed in read-only
Fixed savestates filenaming bug when working with a movie
Added support for HUD recording in AVI dumping
Rerecords counter display
Config->Movie options->Always suggest Read-Only replay (for Replay dialog). No more accidental rewrites!
Removed "Lag Counter Reset" hotkey, as it was obsolete since FCEUX 2.0.2

Lua
Fixed lua drawing alpha blending
Auto-clearing previous frame drawings (same behaviour as other emulators)
New library: taseditor (Windows-only) - contains 24 functions, see taseditor.chm
New Lua functions:

    emu.paused()
    emu.setlagflag()
    joypad.getimmediate()

New scripts:

    BoulderDash_AmoebaAI.lua
    ButtonCount.lua
    CustomLagIndicator_RvT.lua
    RBIBaseball.lua
    SoundDisplay.lua
    SoundDisplay2.lua
    taseditor\InputDisplay_for_Selection.lua
    taseditor\InvertSelection.lua
    taseditor\RecordBackwards.lua
    taseditor\ShowNotes.lua
    taseditor\Swap1P2P.lua
    taseditor\TrackNoise.lua

Win32
Total revamp of fullscreen support
Fixed graphic tearing with vertical sync enabled
Added "Maintain aspect ratio" option to Video config
Added "Hide mouse cursor" and "Use console BG color for empty areas" options to Video config
Added "Switch fullscreen by double-click" option to GUI config
Added "Force Grayscale" option to Palette config
Fixed crashes and bugs caused by 2.1.5 allowing hotkeys without ROM loaded
Lua console now gets proper file path when selecting a file from the recent menu
Fixed context menus to use rightclicks in context menus correctly
Reload hotkey now also supports removing invalid filenames in Recent ROMs
Replay dialog speedup, it doesn't search for movies in fceux root folder anymore
Support multibyte languages for opening files through drag&drop (except for Lua files)
Loading TAS Editor projects (*.fm3) by drag&drop
Fixed bug with Input Config not displaying some key names
Launch tools hotkeys shown in menu; general cleanup of menu/settings, changed some checkboxes to radiobuttons
Added "Clear" button to Message Log

TAS Editor
Completely rewritten tool with brand new architecture and design. Too many changes to enlist, see TAS Editor Manual

Debugger
General window layout cleanup; different font; ".DEB files" can be switched off; etc
Deleting a breakpoint/bookmark leaves selection in the list
Fixed mysterious out of bounds condition while editing breakpoints
Fixed RAM peek by a rightclick on left pane
Allow Frame Advancing when Debugger is in breakpoint state
Disabled breakpoints now don't impose slowdown
When a breakpoint is hit, it becomes highlighed (selected) in the breakpoints list
Show the number of breakpoints (enabled and total) above the breakpoints list
">" points at current line in disassembly
Improved stack display
Added "CPU cycles" and "Instructions" counters (cumulative and delta)
Added "Cycles counter exceeds N" and "Instructions counter exceeds N" type of breakpoints
Single click on any address copies this address to the "Seek To" field and "Bookmark Add" field
Double-click on any address prompts "Add Breakpoint here" dialog
"ROM offsets" option displays real ROM addresses in the Disassembly window
Fixed conditional breakpoints bug: the error message didn't appear when editing a breakpoint
Fixed and improved Symbolic debug (Names and Comments display)
Added Bookmarks naming
Cleaned up and vastly improved debugging documentation
Trace Logger
Added "Symbolic trace" option
"RTS" instructions now output the subroutine address/name
Added "Use Stack Pointer for code tabbing (nesting visualization)" option
Added "To the left from disassembly text" option for log format customization
Added "Log current Frame number" option
Added "Log emulator messages" option
Added "Log breakpoint hits" option
Fixed bug with trying to log to file without choosing a filename
Tracer now also updates its window when user pauses the game, not just when Debugger snaps

Code/Data Logger
Now can log data access from RAM code
"Save Unused Data" button complements "Save Stripped iNes Rom" feature
Now can log VROM access (CHR banks of the ROM) when NewPPU is enabled
Hex Editor

Display 0x5000-0x5FFF contents
Ctrl+F opens Find dialog
Ram Watch / Ram Search
Updating list when emulator is paused (on Power or when resetting search)
Fixed loading Data Size and Data Type from a .wch, now corrupted .wch won't crash

Cheats
Added Compare box to the Cheats window
Don't lose cheat compare value when toggle cheat enables through UI
Parse cheat files with non-ASCII characters properly

SDL
gtk 2.24 now recommended
added gtk hotkey configuration dialog
updated/added various gui elements for options
new option: SDL.ShowFPS
new option: SDL.Input..EnableOppositeDirectional - allow/disallow simultaneous right+left/up+down input
fixed various build issues
fixed segfault occuring during particular sequences in the cheat menu
fixed potential segfault with gui
fixed segfault issue on debian/ubuntu with proprietary nvidia drivers
now compatible with llvm/clang++
added build option to dynamically link lua
updated default server configuration file to "fceux-server.conf" (from "fceu-server.conf")
updated manpage and documentation
7  Sprawy forum / Przywitaj się / Witam : 25.11.2012, 14:28:25
Nazywam się Mateusz mam 17 lat, bardzo lubię grać w unihokeja, ponieważ w nim jestem dobrym graczem.
Interesuję się muzyką (disco polo), kocham zwierzęta, pasjonuję się też skuterami.

Moja przygoda z Pegasusem zaczęła się w 2004 roku i od tej pory lubię tą konsolę tyle, że na emulatorze, ponieważ moja konsola już nie działa, ale mam jeszcze dyskietki na strychu (nie chce mi się nich znosić do mojego pokoju).
8  Inne / Hyde Park / Odp: Wasz... system operacyjny : 23.11.2012, 19:20:48
Mój Windows XP SP3
Antywirus: Microsoft Security Essentials
9  Inne / Hyde Park / Strona Konsoli Pegasus : 21.11.2012, 21:59:33
Specjalnie dla was zrobiłem stronkę pegasusa na facebooku:
http://www.facebook.com/pegasuslegendarna8bitowakonsolawpolsce

Mam nadzieję, że wam się spodoba.

PS. Nie wiem czy to ten dział, jak nie to przenieście w odpowiedni dział. Stukrotne dzięki.
10  Pegasus Gry / Gry na Pegasusa / Odp: Kody Game Genie (GG) : 18.11.2012, 10:21:36
Kaczki ci ciagle zdychaja a ty zyskujesz wynik (Dajesz adres kaczki, potem compare (czyli wylot kaczki to 3), na koniec w value 4 i gotowe!)

PS. Adresy kaczek:

0301 - 1sza kaczka
0351 - 2ga kaczka

Do przejścia następnej rundy z bonusem (od 10000 do 30000 pkt) dajesz: (jezeli tego nie wlaczysz to ciagle bedzie GAME OVER!):
Address: 00AA
Value: 10 (dec)
Compare: - (brak)

Do zmiany psa (czy ma kaczke czy nie):
Adres psa: 00BD
Value: od 00 do 02
00 - Smieje sie z nas
01 - Ma w reku 1 kaczke
02 - Ma w rekach 2 kaczki

Działa tylko w emulatorze Nestopia 1.40!
11  Pegasus Gry / Gramy Online / Szukam kumpla do gry : 17.11.2012, 21:59:13
Samemu mi się nie chcę grać dlatego piszę jak w temacie.
Szukam kumpla do gry (Contra, Super C i inne).
12  Pegasus Gry / Rekordy / Quattro Adventure - Boomerang Kid : 16.07.2012, 11:14:14
Kolejny rekord mojego udziału (PS. jak masz 5 żyć w poziomie: "The Cave of Ultimate Evil" staraj się zbierać wszystkie boomerangi i trać życia aż do 1 (ostatni raz przy 1 życiu zbierasz szybko boomerangi i do wyjścia)).
13  Pegasus Gry / Gry na Pegasusa / Kody Game Genie (GG) : 16.07.2012, 10:39:49
Tutaj będą zamieszczane kody Game Genie do gier z Pegasusa.
PS. możecie też dać oficjalne kody Game Genie tutaj w końcu nazwa tematu to wskazuje.

Ja zacznę od gry Duck Hunt:
UEUKIYSA - Startujesz w rundzie 0 (UWAGA! Runda 0 jest czasami nie do przejścia! PS. czasami ten licznik co pokazuje rundy jest czasami zbugowany dlatego tez zalecam uzycie adresu: 00C1 i wasza Runda np.: w address 00C1, a w value (wyrażamy w HEXach!) 99)
SGNIPPVG - Nieskończoność naboi

Wild Gunman:
UEKIZGSA - Startujesz w Wave 0 (jak chcecie własną rundę to dajecie: address 00C2 value <wasza runda>).
SGEGNYVG - Nieskończenie wiele żyć.
SGVIZAVG - Nieskończona ilość naboi w Grze C GANG.

Battle City (czolgi):
KIESSTVI - Nieskończoność życ 1 i 2 Gracza.

Quattro Adventure (U):
Boomerang Kid:
SXUYSOSO - Czas się nie kończy (po ukończeniu poziomu należy to wyłączyć!)
KGOGXVVK - Nieskończenie wiele żyć
KAVGUTSA - Jesteś nieśmiertelny (ten kod działa tylko na wrogów typu węże, kangury, koale, krokodyle, itd. , ale jak spadniesz z dużej wysokości lub w wpadniesz w wodę lub coś innego to ciągle giniesz i wyłączacie ten kod jak wpadliście w coś takiego! chyba że dacie jeszcze address 008F i value 0 to nic się nie stanie wam!)
14  Pegasus Gry / Rekordy / Odp: Wild Gunman : 16.07.2012, 10:35:29
Jeżeli chcecie spolszczoną wersję Wild Gunman to za chwilkę dam linka.

Link do spolszczonej wersji: http://www.mediafire.com/?3fyir9xp2vi4v0b
15  Pegasus Gry / Rekordy / Wild Gunman : 15.07.2012, 21:56:15
A tu mój rekordzik w Wild Gunman (PS. przetłumaczone na j.polski!)
Strony: [1]
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Sitemap
pegasus